2010-12-03
 18:46:08

Dagen vi Träffades ! del 10

Selly sprang ner till usher
dom gick in i bilen .....
- Usher ?
- Mm
- Tror du värkligen justin gillar mig ?
- jag tror inte med jag vet det :D
- Hehe okej asså det är lite ovanligt att prata med en Stjärna som du hehe :P
- Hahah okej men du kommer bli van snart
Selly somnade i bilen
Efter en stund var dem framme
- Selly Vakna
- Mmm ooookej
Selly och usher Gick till Flygplatsen
- Vart är alla andra ska inte andra folk komma på ??
- hahah Nej det här är mitt eget flygplan
- WOW COOLT
Selly och usher somnade i flyplanet
efter nåra timmar var dem framme . justin var redan på sin konser
Selly och usher tog limousin till justin's konser  dom hörde alla tjejer som skrek
selly hörde att nåra tjejer sa
VI  ÄLSKAR DIG JUSTIN AAAAAAAH


"Justin sjöng somebody to love "


I need somebody,
I-I need somebody,
I need somebody,
(I swear I just need somebody to love)
I-I need somebody.

Oh Oh.

I just need somebody to love.


justin var precis klar
- Vem vill vara min  ONE      LESS     LONELY       GIRL ?   sa justin
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
"Justin Började sjunga"
Alright let's go
There's gonna be one less lonely girl (one less lonely girl)
One less lonely girl (one less lonely girl)
There's gonna be one less lonely girl (one less lonely girl)
One less lonely girl (ha)

How many I told you’s and start overs
And shoulders have you cried on before
How many promises be honest girl


Selly gick in till scenen
Justin Fortsätte sjunga
How many tears you let hit the floor
How many bags you packed
Just to take ‘em back tell me that
How many either or's but no more
If you let me inside of your world
There'll be the one less lonely girl

Ohh Oh Oh
Saw so many pretty faces before I saw you

Justin såg fortfarande inte att det var selly
Han tog rosorna  . justin gick närmare selly till slut såg han att det var hon
han fick ett stort smile
selly gick upp från stolen
selly och justin gick närmare varandra  sen blev det till en kyss
publiken blev shockade
- VI HATAR DIG !!!!!!!!!! DIN ÄCKLIGA H***  sa en tjej
- BUUUUUUUUUUHUUUU FY FAN !!! sa alla i publiken
___________________________________________________________________________________
förlåt för jag inte har skrivit på länge men jag lovar jag ska börja skriva igen
och jag hittar inte den bilden på mig och justin men jag har en bild på min bok han signeterade :D (L)
men jag ska föröska hitta den andra jag lovar :D
<<< BOKEN HAN SIGNATERADE  han gav mig en kram också  och sa att jag var söt hehehe :D
jag ska försöka hitta den andra bilden på mig och han


-.-

GAAAH VAD FUTTIT JAG SOM VILLE HA HAN KRAM AV HAN -


Frida

Omb!! Så coolt så avundsjuk!!! Du e bäst bieberlove!


Hanna

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :p:p:p:p:p



PUBLICERAT: 2010-12-04, 11:19:31 | URL: http://meniee.blogg.se/
Scullcandyphoto.blogg.se

Åååh fyfan vad häftigt!!! :O :D :D

Var han lika snygg i verkligheten som på bild?? Om inte snyggare?? ;)



PUBLICERAT: 2010-12-04, 12:11:08 | URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Em

haha (Y)



PUBLICERAT: 2010-12-04, 13:32:49 | URL: http://justinbieberofficial.blogg.se/
Sanna

pratade du med hnm??

Åhh jag är sååå avundsjuk :'( :'(

skulle göra vad som hällst för att få träffa Justin! :)



PUBLICERAT: 2010-12-05, 17:57:14 | URL: http://sannabieber.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: