2010-11-22
 18:10:31

Dagen vi Träffades ! Del 6

-Jag älskar dig också.<33
Jag la på telefonen . jag gick ner till mamma
- Det du ville hände
- vad pratar du om ?
- jag ska inte till kanada längre nöjd ? sa selly och började gråta
- men gumman det var inte det jag ville
Selly gick och satte sig jämte hennes mamma
- mamma jag kommer sakna dig <3
- Jag kommer sakna dig också  ! <33 skulle du vilja  spendera hela veckan med din mamma  vi kan hitta på nått roligt med din kusin också
- ska Natalie  komma hit ?
- Ja alla vi 3 kan hitta på nått roligt
- men justin då ?
- han kan väl också vara med ?
- mm  sa selly
- jag tror jag ska sova nu klockan är 22.00 sa sellys mamma
-godnatt
selly kollade på CSI avsnittet justin bieber var med i
jag kan inte fatta justin är min pojkvän han har helt rätt
Sellys telefon ringde
- hej älskling <3 sa selly
- hej  förlåt om jag väckte dig
- jag sovde inte ens
- aha okej men du  jag kommer åka om 1 dag  förlåt det är inte jag som har bestämt det
- justin jag trodde vi skulle vara med varandra en hel vecka bara jag och du
-  vi kan bara vara med varandra imorgon
- men justin jag skulle vara med min mamma
selly började gråta igen
- du och christian kan följa med om du vill sa selly
- visst


Nästa Dag
jag vaknade klockan var 10.00 .  jag gick ner till köket mamma var inte där  jag gick upp till rummet
jag såg att mamma fortfarande sovde
- mamma vakna det är våran dag idag
- jag kommer gå ner du så länge jag kommer snart
selly gick ner . Sellys mamma gick upp från sängen hon såg att hon har tappat hår
- åå nej
hon försökte kamma sitt hår men det kom bara mer hår som fall ner. någon knackade på dörren
selly öppnade dörren
- Heej Natalie
- Hej jag hörde att du var tillsammans med justin
- och det är jag också har du bad kläder med dig ?
- nej!
- vi ska ju till stranden men aja du kan få låna av mig !
Sellys mamma hörde att dom gick upp för trappan hon försökte ta bort håret som var på marken snabbt
- mamma är du okej ?
- ja det är jag ..
- så vart ska vi idag då  sa selly's mamma
- stranden sa selly
-Okej
efter en stund knackade nån på dörren
selly öppnade
- hej älskling sa justin
- hejJustin och hej christian sa selly
selly hoppade på justin och kysste honom
- Natalie  du kan komma ner
- okej jag kommer
- sätt er i soffan så länge  sa selly
justin och christian gick till soffan och satte sig
Christian kollade på Selly
- dude hon är min tjej sa justin och började skratta
- Haha jag vet men hon är fortfarande snygg
Natalie gick ner för trappan Christian kollade bak igen
- Jag tror nog jag har ändrat mig sa Christian
- Plaaayer sa Justin
efter en stund var alla klara dom gick ner till stranden Justin och selly höll varandra i handen
dom spelade volleyboll
Justin och selly mot Christian och natalie
Selly ramlade omkull på justin  båda började skratta  sen kysste  selly  justin
Sellys mamma gick till dom
- får man vara med ?
- såklart du får mamma
nu var det Tjejerna mot killarna
efter en stund blev alla trötta
*host* *host*
- mamma är du okej ?
- mm jag mår bra *host* behöver bara dricka lite vatten sa sellys mamma
Sellys mamma gick en liten bit sen ramlade  hon
- Mamma !!!!!
alla sprang till henne
- Mamma är du okej?  Mamma kan du höra mig ?
Sellys mamma svarade inte
selly började gråta
- Mamma du får inte lämna mig
Justin ringde ambulansen
Justin kramade om selly  så hårt   justin började få tårar
Ambulansen kom efter 5 minuter
________________________________________________________________
vad kommer hända ? kommer sellys mamma klara sig eller inte  det får ni veta imorgon :D
snälla kommentera :D
skulle ni kunna säga till andra att kolla på våran blogg
eller länka den eller nått :D


Emma

skit bra !!!!!!!



PUBLICERAT: 2010-11-22, 18:57:36 | URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Frida

Meeeeeeeeeeeeeeeeeerr!!!!! <333333


Tiildaa

Den e skit bra !!

MEEEEEEER!!!! <33


Jojo

Hejsan! Jag bara undrar, hur länge har Sellys mamma haft cancer i novellen? För min mormor dog av cancer nyligen. Men hon tappade inte hår så snabbt... Jag bara undra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: