2010-11-26
 18:57:01

Dagen vi Träffades ! del 9

Selly Ramlade..
- Natalie hjälp mig sa selly
- skynda upp dom kommer skyndaaa !!!!
- Jag kan inte springa jag tror jag har brytit foten
- Spring bara
Selly och natalie började springa dom kollade bak ingen var där men dom sprang fortfarande
till slut kom dom hem
Selly ramlade ner på marken
- Jag kan inte röra min fot det gör ont :(
- Jag tror  min mamma kan hjälpa dig kom så går vi in
dom gick in till huset
- Mamma  selly kan inte röra sin fot
- Men ojj vad har hänt
- ööhm .. sa natalie
- Jag ramlad
- Lilla gumman jag tror du har brutit foten..
- vi måste till sjukhuset för att dom ska ge dig gips
- Nej det går inte jag ska till Kanada imon =/
- Okej gör vad du vill sa natalies mamma
Klockan är 22:00
- jag tror jag ska sova nu är as trött sa selly
- okej jag följer med
Selly kunde inte sluta tänka på justin  och inte på det som hände idag
till slut somnade hon
NÄSTA DAG

Selly vaknade för hennes mobil ringde
- Hallå sa selly
- är du REDO ?? ? ?
- för vad ?
- Kanada så klart sa usher
- Juste
- jag står utanför sa usher
- okej jag kommer ksa bara ta på mig
- okej sa usher
usher la på telefonen
- Natalie natalie vakna jag ska gå nu sa Selly
- mm okej gå du
Selly sprang ner till usher
dom gick in i bilen .....
_________________________________________________________________________________
Kan tyvärr inte skriva på 3 dagar men jag kanske hinner skriva imon jag ska nämligen till london för justin ska komma dit och han har konser  och jag ska dit
har meet and greet biljetter :D
jag kan inte fatta att jag ska träffa han OMG !!!


Frida

Ooomg hälsa honom från mig!(Frida)bieberlove och lycka till!! Du skriver bäst!! Lovar!,


Scullcandyphoto.blogg.se

OMG OMG!!! HÄLSA HONOM FRÅN MIG OCH ATT HAN MÅSTE KOMMA TILL SVERIGE OCKSÅ!! OCH ATT HAN SKA FÖLJA MIG PÅ TWITTER BIEBERS_PLACE !!



Elr så kanske du kan få ett extra autograf o skicka till mig?? =) Kan betala för den!



PUBLICERAT: 2010-11-26, 20:01:27 | URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Frida

Snälla be om en autagraf till mig frida! Jag betalar... Loooovar ooomg du är bäst!! Love yah ;)


Gabriella

visst kan fråga men du behöver inte direkt betala du kan få den gratis xD



PUBLICERAT: 2010-11-26, 23:06:56 | URL: http://justinbnoveller.blogg.se/
bertaa

Ooooomgosh Du MÅSTE SÄGA ATT HAN SKA TILL SVERIGEEE!!!! <33


Karro ;)

nya episoder ute :)

ha en fin kväll, kram på dig :)



PUBLICERAT: 2010-11-27, 20:30:16 | URL: http://bejber.blogg.se/
Scullcandyphoto.blogg.se

Ååååhh tack!! :O :D :D



PUBLICERAT: 2010-11-28, 10:45:50 | URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
ULF

omg du är så grym <3 häsla han från mig U LF


Frida

Oomg du är BÄST!

Om du har fått nån mer autograf kan du väl mejla mig? Tack

BIEBERLOVE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: