2010-11-23
 17:18:29

Dagen vi Träffades ! Del 7

Efter 5 minuter kom ambulansen . alla fyra åkte med
Selly bara grät och  grät  justin kramade om henne
Efter en halv timme
Christian och Natalie gick till en cafeteria  medans justin och selly stannade kvar i sjukhuset
- justin tror du hon kommer bli okej?  sa selly och började gråta
- jag hoppas det .  sa justin
Selly la sitt huvud på justin's axel . Justin smekte sellys hår
- Selly jag kommer alltid att vara här för dig om du behöver mig
selly tog bort hennes huvud från justin's axel
- sa jag något fel frågade justin ?
- nej jag mår bara illa jag tror jag måste ha lite frisk luft
- okej kom så går vi ut
Selly och justin gick ut för att ta lite frisk luft .
när dom gick ut så kom paparazzin
-Justin varför är du här
- justin är det din tjej selly
- hur träffades ni
- snälla låt oss vara !! sa selly
-selly berätta nu hur har du det med justin ?
Justin och selly gick in till sjukhuset  igen
- dom kommer aldrig låta oss vara sa selly
- nu vet du hur det känns för mig varenda dag
Efter 2 timmar
Justin och selly pratade inte med varandra
selly bara grät och grät
efter en stund såg justin att doktorn kom fram
- hur mår hon är hon okej frågade selly
doktorn kollade besviket
- är hon okej ? frågade justin
- Jag vet inte hur  jag ska föklara det här men t-tyvärr s-s-så
- det kan inte vara sant NEEEEEJ Det kan inte vara sant !! sa selly
- jag är ledsen vi försökte allt vi kunde sa doktorn
Justin fick tårar i ögonen . Justin kramade om selly
selly tog bort justin's händer och sprang där ifrån
Justin sprang efter Selly
- selly stanna
- Neej jag trodde du sa att du skulle vara där för mig när jag behöver dig men det var ju visst en lögn du ska ju till kanada imon  vart ska ja ta vägen  ?
___________________________________________________________________________________________-
Förlåt att den blev så kort men jag hinner inte mer har cheerleadnings träning


Mia

Syynd att ni inte kunde skriva mycket jag som ville läääääääääässssssaaaaaaa


Anonym

ooomgossh

Ni måsteeee skrivaa nästaa deeeeeel NUUUUU!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: