2010-11-24
 17:25:08

Dagen vi Träffades ! Del 8

justin sprang efter selly
- selly stanna
- Neej jag trodde du sa att du skulle vara där för mig när jag behöver dig men det var ju visst en lögn du ska ju till kanada imon  vart ska ja ta vägen  ?
Selly sprang fortfarande. Justin stannade och gick saktare Han tårar fall ner från hans kind
selly såg christian och natalie på väg ut från sjukhuset
selly saktade ner farten
-Hur gick det klarade hon sig ? frågade natalie
- Nej hon gjorde inte det sa selly och började gråta
- du kan bo hos mig så länge sa natalie
- är du säker
- Ja
- tack
Justin kom ut från sjukhuset han såg att selly , chrsitan och natalie stog där
- Snälla Selly Förlåt  ..
- Det gör inget justin du gjorde inget sa selly och gav honom en kyss
NÄSTA DAG
Justin har redan åkt till kanada
Sellys telefon ringde
- Hej Selly här vem är det ?
- sheena det är usher
- coolt men hur fick du mitt nummer
- Strunt samma i det nu men du jag har goda nyheter som du kanske vill höra
- Du och jag ska till Kanada  Justin vet inget
- Menar du allvar
- aa
- så när ska vi gå frågade selly
- Imorgon , idag ?
- Vi ska dit imorgon när justin har konser
-Jaha okej :D
- jag har en plan som vi ska göra
- Och din plan är ?
- Justin ska ha en one less lonley girl i konserten  sen ska vi ta in dig till scenen
- hihi okej :D
- Hejdå
- Hejdå
selly stängde telefonen
- NATALIE GISSA VAD !!
- Vad ?
- JAG SKA TILL KANADA :D
- vad roligt
- JAG VET  du jag måste fråga dig en sak
- okej fråga på !
- du gillar Christian eller hur
- Ehm lite xD
- jag vet att du gillar han .
- Ja jag gör det men jag kommer ju aldrig kunna träffa han mer :S
- Ska vi gå ut och shoppa ?Behöver nya kläder !! sa selly
- Visst  jag behöver också nya =)
Selly och Natalie Gick ut och shoppade
Klockan 20:00
Det blev mörkt  selly och Natalie var på väg hem dom tog skogs vägen
Dom hörde att någon gick bakom dom
2 killar gick efter selly och natalie. Selly och natalie gick snabbare
Killarna Gick fortare Selly och natalie börja springa
Dom sprang efter dom
Selly Ramlade ...
____________________________________________________________________________________
Vad kommer hända med selly :O?
Det får ni se imorgon
Förlåt om vi inte har skrivit mycket men Jag har så mycket läxor men vi försöker skriva vårat bästa


Sandra

OMG SPÄNNANDE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: