2010-11-21
 13:11:47

Dagen vi Träffades ! Del 4

Gumman jag och din pappa har bestämt att du ska bo med han
- nej mamma du får inte lämmna mig !!!
____________________________________
Justin gick in till huset
- är du okej sa justin till selly
- mm sa selly
- du är justin bieber ju sa sellys mamma (Helen)
- aa
justin satte sig på soffan brevid selly och kramade om henne
- Mamma ärligt jag vill inte att du ska lämna mig..
- gumman du kan inte se mig så här
- Men mamma .. sa selly och började gråta
Justin kramade om selly...  Sellys mamma gick up från soffan
- när ska jag till pappa ? sa selly
- Om en vecka !
- Mamma du kan inte mena allvar !!!
- Förlåt Gumman
- Men selly om du flyttar till din pappa kan vi vara med varandra oftare :D sa justin med sitt fina smile
- mm men jag vill fortfarande stanna med min mamma
- Kan förstå det men varför måste du till din pappa
- det är så här att min mamma har cancer och det har spridits sig i hela kroppen :( sa selly och började gråta
Justin kramade om selly
- allt kommer ordna sig sa han
- Jag Hoppas det
- Jag ska skriva en låt till din mamma sa justin
- :O ska du värkligen det
- självklart !!
- omg Tack justin !! sa selly och kysste han
- Jag tror jag måste till hotellet
- okej ska jag följa med ? sa selly
- aa så kan min mamma få träffa dig =)
Dem kom fram till hotellet efter en stund
- justin varför har inte du och din mamma samma hotell rum ?
- hon tycker jag är jobbig om nätterna
- aha haha ;D
justin öppnade dörren !!
- nån hemma ? sa justin
- aa jag är här sa pattie
Pattie gick upp från soffan och såg att justin hållde selly i handen
- Jaha har du redan skaffat tjej sa pattie
- Japp  sa justin
dem var tysta en liten stund
-  juste mamma   det här är selly  och selly det här är min mamma pattie som du kanske vet redan
-  trävligt att träffas sa pattie !
-  tack detsamma  =)
-  jaxon fyller år om en vecka vill du följa med till canada och fira ?? sa justin
- Visst men jag måste fråga min mamma men du jag tror jag måste hem nu  sa selly
- okej
- förresten kan jag få ditt nummer ?
- mm  det är ***********
____
selly gick ut från hotellet
det var nåra tjejer som kollade på henne
- är inte det dära justin's tjej  ? ?  sa en av tjejerna tyst
dem gick fram till henne
- kan vi få din autograf ?
- känner jag er  ?? sa selly
- nej men du är ju justin biebers tjej
- hur vet ni det  ?
- det står på hans twitter!!
en tjej visade justin biebers twitter på hennes mobil

Singel är man inte längre har träffat en
Underbar tjej som heter selly

Selly blev helt glad
- så kan vi få din autograf
- ehm jag har ingen autograf
- okej  men bara skriv ditt namn :D
selly skrev hennes namn
- tack ..
omg jag kan inte fatta det här min dröm och den blev sann tänkte hon  !
selly gick in till en godis Kiosk när hon kom ut så stog det nåra papparazzi
- hur träffade du justin
- hur blev ni ihop
- hur länge har ni vart tillsammans
- hur känns det att vara tillsammans med en stjärna
- snälla låt mig vara ifred !!
Selly hur gammal är du
-Kan vi få veta historian mellan dig och justin
- låt mig vara ifred
selly sprang därifrån
__________________________________
Så vad tycker ni om novellen ?
Hoppas ni gillar den :D




Elina

jag är den första som läser den ;D

as bra

JAG MÅSTE HA MEEEEEEER !!!!


BertaDrewBieber<3

bäst e den !!

Meeeeeer :]


BertaDrewBieber<3

bäst e den !!

Meeeeeer :]


tessan

OMB! skit bra;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: