2010-11-22
 15:08:44

Dagen vi Träffades ! Del 5

- låt mig vara ifred
selly sprang därifrån Paparazzin sprang efter henne
________________________________
hon sprang hem ..
- Mamma det är paparzzin överallt
- Det var det du ville ju
- Nej inte på detta viset jag
- Jaha
- Jag vill vara justin's tjej men inte att bli känd jag vill vara en normal flicka som har en pojkvän
- jaha men så du vet kommer paparazzin aldrig låta dig vara !!
- juste jag glömde att fråga dig om jag fick åka till  Kanada med justin om 1 vecka på lördag
- Men på lördags ska du till din pappa
- men snälla mamma
- nej det går inte du ska till din pappa
- MEN ÅÅÅH VARFÖR MÅSTE DU VARA SÅ ELAK  KOM DU IHÅG NÄR DET VAR MIN FÖDELSEDAG VAD KÖPTE DU TILL MIG JO EN BOK INGET ANNAT !!
Selly gick upp till sitt rum och började gråta
selly's mamma gick efter selly
- Gumman förlåt du kan få gå dit
- Omg tack mamma   jag ska vila nu det har vart en lång dag
____________________________________________________
Justin hållde på att skriva en låt till  Sellys mamma
Ohh Ohh Ohh .. and I pray
I just cant sleep tonight.
Knowing that things aint right.
Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go.
Children are crying.
Soldiers are dying
Some people don't have a home
But I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, hey
Can you tell me how I can make a change
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray

I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
Justin's telefon ringde
- sheena Usher hur är läget  ?
- Allt är bra  ..  Justin hur går det med selly
- Det går bra
- Så du vet så måste du till AMA  på söndag efter du har vart i kanada
- men hur länge ska jag vara där  ?
- 1 månad
- VA EN MÅNAD  ? ? ;O
- ja du ska på world tour i america efter AMA
- Okej går det bra om selly följer med  ? ? jag lovade henne att hon ska följa med till kanada
-  Jasmine skulle komma ju har du glömt av ?  och det finns inga platser kvar i flyget
- ....
- Justin är du där !
- mm
- så hur ska du göra nu då ??
- jag får väl ringa selly och säga att hon inte kan komma sa justin
______________
Selly vaknade av att hennes telefon ringde
- hej justin  goda nyheter jag fick komma  sa selly
- hej med en ledsen röst
- har det hänt  nått sa selly  ?
- förlåt men jag kan inte ta med dig till kanada
selly blev ledsen
- okej det gör inget sa selly  tårarna rann ner
- är du säker
- mm !
- går det bra om jasmine följer med jag lovade henne
Mer tårar rann ner
-  mm visst
- Jag vet att du är ledsen det är jag med du ska bara veta att du är den jag älskar mest av allt
- Jag älskar dig också . <33
________________________________________________________________________________
Förlåt om den blev kort men det kommer mer vi försöker göra många inlägg som helst
kommentera va inte så snåla med kommentarerna xD
Jag hoppas ni gillar novellen


Sandra

Braaa

vill ha meeeeeeeeeeeeeeer


Felicia

Jättegrym


emmy

vad bra ;D


Emma

grymt bra meer !!



PUBLICERAT: 2010-11-22, 18:25:47 | URL: http://fotoemmas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: