2010-11-20
 13:16:29

Dagen vi Träffades ! Del 3

-Godnatt sötaste selly sa justin och pussade henne på kinden
- Godnatt  sa selly och vände sig mot justin
justin kom närmare och kysste dig det blev till hångel ...
___________________________________________________
Kapitel 2

jag vaknade av att nån kysste mig på kinden
- är du vaken ? sa justin
- mm nu är jag det !
- ska vi inte gå till skolan sa justin
- juste !!
båda tog på sig kläder efter en stund var dem klara justin såg ut som en nörd med sina 3d glasögon men ändå lika gullig selly såg att hennes mamma ringde 5 gånger
- justin jag tror jag måste ringa min mamma !
- okej jag går till resturangen sålänge så vi kan äta frukost
- okej jag kommer dit sen !!
- Hallå ? sa sellys mamma
- Hej mamma !
- VART HAR DU VARIT ??!!
- mamma jag kan föklara
- OKEJ
-jag gick ut för att hämta posten sen var det till dig från sjukhuset du har cancer varför sa du inget till mig :'( sa  selly
-förlåt gumman jag tänkte berätta till dig !
selly började gråta  hon försökte sluta men tårarna bara rann ner  nån öppnade dörren hon såg att det var justin
- justin ska vi gå nu  ?
- mm har det hänt nått ?
-jag hade bara ont i magen lite
- okej sa justin och pussade selly på pannan
dem  promenerade till skolan  till slut kom dom fram
dem gick in till skolan selly såg att tjejerna var där
- justin det är dom !
- okej dem kan inte göra nått jag lovar !
tjejerna gick fram till dem  jaha selly har du fått en ny nördig pojkvän
selly svarade inte
- jag trodde justin skulle vara din pojkvän ! sa en tjej och började skratta
justin tog av sig sin svarta mössa och nörd glasögonen och luvan
- och det blev han också sa selly
dem stog helt stilla
- ehm ehm j-j-justin k-an vvi f--få ddiin autograf ?
- nej tror inte det sa justin och pussade selly
dem gick ut från skolan !!
- justin jag tror jag måste hem
- okej vill du att jag sa följa med ?
- visst .
efter en stund var dem framme
selly öppnade dörren och sprang till sin mamma och kramade henne
- Mamma du får inte lämna mig ALDRIG ALDRIG
- Gumman jag och din pappa har bestämt att du ska bo med han
- nej mamma du får inte lämmna mig !!!
________________________________________________________________
vad tycker ni om novellen ??
kommentera gärna


Elina

Vilken bra novell du måste göra MEEEEEER !!!!!!!!!!!!


Anna

Den var jätte braaa! Fortsätt skriva! :D



PUBLICERAT: 2010-11-20, 14:06:17 | URL: http://Annabergman.devote.se
beertaa

Den var jätte braaa !!

MEEEEEEEEER


Emma

jättebra och om hon ska bo hos sin pappa sen kommer ju hon och justin bo nära varandra ju ! :D MEER



PUBLICERAT: 2010-11-20, 21:06:16 | URL: http://fotoemmas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: