2010-11-20
 00:59:25

Dagen vi Träffades ! Del 2

jag gick in på twitter igen
jag kollade på justin biebers twitter
@justinBieber uk nästa vecka
jag kollade på internet som en galning sen hittade jag sidan
jag bokade biljetterna utan att mamma visste


Efter 2 timmar
Jag gick ut för att hämta posten
det var post från sjukhuset till min mamma jag öppnade och det stog:
tyvärr har du cancer vi kan inte göra något åt det det har spridits sig i hela din kropp


jag gick till vadagsrummet  och var helt shockad det kom tårar
-mamma kommer dö snart vart ska jag ta vägen :( ??  sa jag tyst
jag började stört gråta
jag gick ut på en promenad så jag kunde glömma av allt det som har hänt !!
jag kollade ner på marken medans jag gick jag hade fortfarande tårar som föll ner
selly råkade krocka med nån
hon ramlade ner
- ojj förlåt  sa en kill röst
- det gör inget ! sa selly
- behöver du hjälp ?
- nej det är lungt jag kan gå upp själv
när selly gick upp såg hon att det var justin Bieber
när justin såg henne
- vänta var inte det du som jag chattade med på msn ?
- jo jag antar det sa  jag nervöst
- ska jag följa med dig hem ?
- nej jag tänker inte gå hem !
- okej vill du följa med till hotellet så kan vi tvätta av dina blodiga händer  .. ?
- ehm okej
dem gick  till hotellet där stog christian
- Redan hemma ?
- aa  sa justin
- vart är toaletten sa selly ?
- kom så ska jag visa dig
justin visade vägen till toaletten
- behöver du hjälp sa justin
- ne det är lungt men det gör ont
Justin tog tag i sellys händer och tvättade bort blodet
båda kollade varandra i ögonen
- har inte du skola?  sa justin
- joo men jag vill inte gå dit
- varför inte ? :O
- jag berättade ju på msn att jag var mobbad alla hatar mig dem tror jag inte har en chans att jag blir din flickvän inte jag heller du skulle ju aldrig vilja ha mig !!
- varför skulle jag inte vilja ha dig jag håller redan på att bli kär
- är det sant ? :O
- aa
-kan jag fråga dig en sak?
-visst fråga på
-kan jag få sova här idag jag vill inte hem
- okej visst !
båda var tysta en stund
- klara snart  ? sa christian
- tyyp sa selly
dom gick in till vardagsrummet dom satte sig på soffan
alla tre var tysta
- du jag har en plan sa christian
- din plan är ?? sa selly
- du sa ju att du är mobbad och ingen gillar dig i skolan och du inte har en chans att bli justins tjej
- mm sa selly
- imorn kan justin följa med dig till skolan
- för mig är det okej men inte vet jag o justin vill  !!
- Niice plan vi gör det sa justin
det blev mörkare och mörkare kl var 22.00
- jag tror jag ska sova nu sa selly
- jag med sa justin
- vart ska jag sova då det finns bara 2 sängar
- du kan väl soffa jämte mig ?
- ehm visst ..
-har du nåra kläder jag kan låna som jag kan sova i ?  sa selly
- klart man har
justin gav henne kläder
- taack blunda nu ska byta om
- det var så lite så
justin blundade sen öppnade han sina ögon
- jag ser i speglen att du kollar !!
- okej jag ska blunda
justin öppnade ögonen lite
- JUSTIN du kollar ju fortfarande
- hur långt tid tar det ?
- jag är klar nu !
selly gick till sängen
justin skrattade
- varför skrattar du ?
- jag vet inte du är bara för snygg !
- haha tack  du är ju den snyggaste killen !
- Godnatt sötaste selly sa justin och pussade henne på kinden
- Godnatt  sa selly och vände sig mot justin
justin kom närmare och kysste dig det blev till hångel ...
_________________________________________________________________________
Mer ??
ps Selly ser ut så här ( http://draggensfinest.blogg.se/images/2009/linneanilsson5_63281180.jpg )
nu fick ni en liten bild i huvudet hur hon såg ut !



Anonym

lugnt att jag kommer följa den här bloggen.

jag vill läsa mera noveller.

skriv på ni bara ! :)



PUBLICERAT: 2010-11-20, 10:57:17 | URL: http://juliiafridelll.blogg.se/
:)

Ni måste skriva nummer på dom!!!

Annars är det jätte bra!!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: