2010-11-19
 18:17:59

Dagen vi Träffades ! Del 1

Hej jag heter Selly jag är 15 år och bor med min mamma
Jag är mobbad i skolan.
min mamma tror att jag inte har en chans att bli justins tjej de tror inte jag heller
justin skulle aldrig vilja ha en tjej som mig som är mobbad inga vänner blir retad hela tiden
_______________________________________________________________________
- Mamma kolla justin biebers book kan jag få köpa den ?
- hur mycket kostar den ?
- 150 kr snälla mamma
- ja ja ta du den men du får inte köpa nått annat då
- men jag fyller ju år snart
- men du fattar väl att vi inte har pengar så det räcker
- okej jag köper boken istället sa selly
- kom så går vi
-ja ja jag kommer
efter en stund var dem framme vid huset
jag  sprang upp till mitt rum  och läste justin 's book
efter en stund slutade jag läsa och kollade upp på taket
*jag börja gråta *
varför kan dem inte acceptera vem jag är varför måste jag va mobbad ?


NÄSTA DAG
Jag vaknade av att nått ramlade jag tog på mig snabbt och var redo för skolan
jag gick till skolan jag bor bara 5 minuter bort från skolan
jag kom fram så såg jag att alla stifrra på mig och gjorde dumma saker bakom min rygg
det va ett gäng tjejer som stog där och kollade på mig
dem gick efter mig..
- hörru stanna  sa tjejerna
jag stannade aldrig jag bara gick och gick'
- men va fan stanna då
dem sprang efter mig dem tog ner mig på marken och tog min bok
alla vet att jag gillar justin men har aldrig en chans att bli hans tjej
jag gick till toaletten
och började gråta
jag kollade på mig själv  jag tyckte inte att det va nått fel med mig
jag hade brunt hår och blåa ögon snyggt smile och var smal (vad jag tycker iaf)
vad har jag gjort dem ? tänkte jag
em hatar mig säkert för jag inte har så mycket pengar ;(
*Klockan ringer *
jag gick till klassrummet
alla kolla snett på mig
- du är så himla ful ussch och blää på dig  ingen chans att du kommer få justin
- HUR VET DU DET HAN KANSKE BLIR MIN POJKVÄN !! sa jag högt
alla började skratta
jag sprang från klass rummet och sprang hem
ingen var hemma när jag kom hem
jag gick till datan för att kolla på min twitter
Follows 127
jah blev helt schokad jag hade bara 126 innan jag kollade på min followers då såg jag att
justin Followed mej på twitter.
en skrev upp justin bieber's msn på hennes twitter
jag har Justin Biebers msn det är **********@hotmail.com
jag gick in på msn jag addade justin
efter en stund loggade han in

Selly Säger:
Hej justin

Justin säger:
Hej  hur fick du min msn ?

Selly säger :
jag såg att en tjej skrev den på twitter förlåt om jag addade

Justin säger :
det är lungt

Selly säger :
kan jag få fråga dig en sak  ? ?

Justin säger :
visst

Selly säger:
skulle vi kunna webba

Justin säger:
okej

båda satte på  kameran dem pratade om allt möjligt
Justin säger :
vilken skola går du på ?


Selly säger:
Jag går på ***** ******* skolan
jah är mobbad  alla säger att jag inte har en chans att bli din tjej det tror inte jag häller
men det va kul att chatta med dig :)

Justin säger:
Never Say Never

Selly säger :
men Never måste man väl säga nångong

Justin säger :
haha aa klart men  man ska alltid följa sina drömmar

Selly säger:
mm
men du bor i atlanta va  ?  ?

Justin säger :
Mmm


Selly säger:
Min pappa bor där


Justin säger:
okej niice måste dra nu peace out (L)

Selly säger:
Hejdå sötaste bieber

Justin säger:
en sak måste säga före jag går du är snygg

jag blev helt schokad

___________________________________________-
mer kmr snart !!




anonym

fin blogg!



PUBLICERAT: 2010-11-20, 12:19:45 | URL: http://onlyjustindrewbieber.blogg.se/
Gabriella

Taack



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: